בלנדר כותש קרח 

במטבחים רבים, הן ביתיים ובוודאי במטבחים מסחריים, מסעדות, בתי קפה, פאבים, גני אירועים, מטבחים מוסדיים ועוד, אנחנו יכולים למצוא בלנדרים, מדובר במכשיר שמיועד לריסוק מזון, וכן להכנת משקאות אלכוהוליים, קוקטיילים וכן לשייקים מסוגים שונים. אחד מהסוגים הפופולאריים ביותר של בלנדרים, הוא בלנדר כותש קרח.

הסיבה שבלנדר כותש קרח הוא הסוג המועדף זה, גם בגלל שהוא יותר חזק מבלנדר אחר, וגם בגלל שבעזרתו אנחנו יכולים להכין מגוון רחב יותר של משקאות, הן אלכוהליים והן שייקים. בלנדר כותש קרח מאפשר ריסוק הרבה יותר טוב וחזק של פירות וירקות, וכפי שניתן להבין גם של קוביות קרח, מה שמאפשר להגיש את המשקה קר וטרי.
לפני שאנחנו רוכשים בלנדר כותש קרח, חשוב לדעת מה הם הדברים החשובים ביותר ברכישת בלנדר שכזה. כפי שניתן להבין, יש מגוון סוגים ודגמים של בלנדרים, על כן מומלץ לבדוק היטב איזה דגם בלנדר יכול להתאים לצרכים שלנו.

מה הן הנקודות החשובות ברכישת בלנדר כותש קרח
ראשית, ספק. על מנת שהבלנדר יעבור בצורה טובה, חזקה, ובאופן ממושך, הספק שלו צריך להיות משמעותי. בדרך כלל אנחנו יכולים להשתמש בבית בבלנדר של עד 300 ואט, אך עסקים שמשתמשים בבלנדרים כותשי קרח, נהוג להשתמש בלמעלה מ-500 ואט. צריך להבין, ככל שהמכשיר יש לו ספק יותר גבוהה, כך יהיה לו קל יותר לכתוש את הירקות והפירות השונים.
שנית, קיבולת. גם כאן יש הבדל בין קיבולת של כותש קרח רגיל, ביתי, לבין עסקי. שכן בבית אנחנו יכולים להשתמש בבלנדר שבין ליטר אחד ל-2, בעוד שבעסקי נשתמש בגדולים יותר. חשוב כמובן לבחון, כמה פעמים אנחנו מצפים להשתמש בבלנדר. אם מדובר בשימוש לעיתים רחוקות (הכוונה לשימוש משפחתי), אז אפשר להסתפק גם בבלנדרים קטנים יותר, אם מדובר על שימוש לעיתים תכופות, אז סביר להניח שנעדיף גם בלנדר עם קיבולת גדולה יותר.
נקודה אחרונה שיש להתייחס אליה היא, היכולת של הבלנדר לכתוש את הירקות, פירות וכן את הקרח עצמו. חשוב מאוד שנבחן שאכן מדובר במכשיר חזק, שמבצע את העבודה שלו תוך זמן קצר מאוד וביכולת מרשימה. כך נוכל ליהנות ממשקאות שונים באיכות גבוהה.

אם אתם רוצים לדעת עוד על בלנדרים כותשי קרח, אתם מוזמנים ליצור איתנו קרח. אנחנו בכל ציוד מוטי, מציעים לכם מגוון מוצרים למטבח, כולל בלנדרים מהדגמים המובילים בעולם. מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון או דרך האתר.