מקררים לבתי עסק

בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר בתי עסק אשר מתעסקים במכירת מזון מסוגים שונים אשר נפתחים ברחבי הארץ. אנחנו יכולים לראות כמות בתי קפה שמעולם לא היתה כאן, מעדניות, מסעדות, סופרמרקטים, פיצוציות, מקומות להכנת כריכים, סלטים ועוד. המגוון הרחב נוצר כתוצאה מעלייה חדה ברמת החיים ומגידול באפשרויות למכירת מזון מסוגים שונים. הצרכן הישראלי כבר לא מסתפק בסוג מזון אחד ובטח לא במזון פשוט. הוא מחפש דברים מיוחדים אותם הוא יוכל לטעום ולנסות וליהנות מהם.

השינוי בצריכת המזון בישראל ובפתיחתם של מקומות שונים לממכר מזון, הביאו עם הזמן גם לשינוי בכלים ובמכשירים השונים בהם משתמשים אותם מקומות. כך למשל אנחנו יכולים לראות בתי מזון, מסעדות ובתי קפה רבים יותר שמשתמשים בסוגים שונים של מקררים ומקפיאים. כל התחום של מקררים לבתי עסק הלך וגדל עם השנים, וכיום אפשר לראות אותם הן בגדלים שונים והן בעיצובים שונים.

בין העיצובים הייחודים שאנחנו יכולים לראות בקרב מקררים לבתי עסק, אפשר למצוא מקרר דלפק אירופאי, הכוונה למקרר מלבני שוכב שמעליו יש דלפק עליו אפשר להכין את המנות השונות. המקרר הינו פתוח ומשמש בדרך כלל לאחסון גלידות, סלטים, גבינות, נקניקים ועוד. מלבד מקרר דלפק אירופאי אנחנו יכולים למצוא גם מקרר דלפק עם סלטיה, כאשר הסלטיה עצמה נמצאת מתחת לדלפק. מדובר על מקרר שמתאים למקומות למכירת מזון מהיר, שאפשר לאכול במקום או לקחת לדרך. בדרך כלל מקרר דלפק עם סלטיה מוצב במקומות בהם מוכרים שוארמות, פלאפל, ומאכלים דומים.

מקררים לבתי עסק כוללים גם מקררים למסעדות ובתי קפה ומעדניות. מדובר על מקררים עומדים בהם ניתן לאחסן מזון ושתייה. להבדיל ממקרר דלפק אירופאי או מקרר דלפק עם סלטיה, כאן מדובר על מקררים עם דלתות זכוכית או דלתות מתכת, לעיתים מדובר במקררים עם דלתות שקופות או חלקות. המקררים מתאימים לאחסון מזון במטבח או בחלק החשוף לקהל עם זה באזור הבר והקופה ואם מדובר במכולת או סופר, אז בחלל של החנות.

אם אתם מחפשים מקררים לבתי עסק מסוגים שונים, זה הזמן לפנות לכל ציוד מוטי, חנות לממכר ציוד למסעדות ובתי קפה, בין היתר תוכלו למצוא שם מקפיאים ומקררים מסוגים שונים. צוות החנות ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת ובכל עניין. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להשאיר פרטים והם ישמחו לחזור אליכם בהקדם. 

מוזמנים לקרוא בנוסף:
מקרר משולב